Aluan Selamat Datang

Welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, November 24, 2011

Hepi Beszday Bondaku......

Hari ni merupakan hari istimewa buat my mum kerana hari ni merupakan hari ulangtahun kelahiran my mum yg ke-48......kebiasaan nya aku akn buat suprise untuk my mum  tp kli ni x sure la nk celebrate ke x sbb bese nye klu celebrate aku akn share dwet ngan adik aku & akak spupu aku ( ateh ) utk bli kek & barang2 lain tp skunk die x de kt uma aku die da blik kampung......lagi pun skunk ni ekonomi x m'nentu la bajet untuk wt sesuati slalu x mencukupi....insyaALLAH kalau ad rezki aku akan celebrate & try discuss ngan adk & akak spupu aku yang lg satu ( k. mira ) die la skunk ganti ateh dok kt uma aku....korang mst tertanya-tanya kn nape ateh & k. mira ni dok uma aku kan? sebenarnye dieorang ni dok uma aku sebab dieorang keje kt seremban so untuk penjimatan dieorg dok la ngan family aku sbb bg dieorg family la pling sporting & pling gile2 ble wt satu-satu p'kara ( bukan GILE ) hu33!!!!!.....senang sume cukup x payah nak sewa-sewa uma DLL.....
Sedetik Kata : walau apa & bagai mana cara skali pun cara kita m'ingati ibu kita x semestinya pada hari ulangtahun kelahiran @ hari ibu @ yang sewaktu dengan nya, bagi kita sebagai seorang anak haruslah sentiasa mengingati serta mendoakan kesejahteraan ibu kita sementara ia masih dipinjamkan oleh ALLAH kepada kita dan hargailah serta sayangilah ibu kita seperti mana beliau mencurah kan kasih sayang beliau kepada kita sehingga kita menjadi orang yang berguna di sisi keluarga, agama, bangsa & negara...kerana ibu adalah insan yang sangat mulia.......bagi seorang ibu tiada yang lebih berharga selain kita menghargai setiap pengorbanan yang telah dilakukan dari kita kecil sehingg kita dewasa...janganlah menjadi seperti " KACANG MELUPAKAN KULIT ". 

abang doakan smoga mak d'panjngkan umur & d'kurniakan kesihatan & kesejahteraan dalam hidup......Amin....

Hepi Beszday mak.......=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...